ja snälla

2011-01-16 21:14:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Lill om SÖKER!!!!!!!!!!!!!!!!:
Hej Maja.
Jag har en sadel som du kan få låna...jag har den hemma så om du vill titta och prova den på hästen är det bara att komma och hämnta..
Lill
                                        Svar: Ja snälla tack, ska ev hämta hästen till helgen då
                                      får vi med en bomlös sadel som vi får låna i några veckor,
                                           så vi får väl höra av oss, och se vad det blir!:)

Kommentarer

sv: Jag är en väldigt nära kompis till henne, hur länge har ni varit kompisar då ? Jag bryr mig för att jag bryr mig om henne !

2011-01-16 21:33:01
Lill

Jag har den här så om du vill ta med den på lördag och se att den passar är det bara att låna den...men dessvärre tror jag att den är utan stigbygglar och sigläder...men om du får ta med den bomlösa kan du ju byta....

2011-01-17 10:39:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback