ikea

2011-01-06 20:23:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallåj ;)
                                              Idag var jag somsagt på ikea med familjen.
                            Där var mitt inköp, en lampa(A) haha, sedan gick vi på djurmagasinet
                          men deraf kaninmat var så dyr och småa påsar så ska och köpa imorgon. 
                           Men nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sånt, se vad jag missat (Y)


                            Ska göra en ny blogg, ett bättre bloggnamn, och snyggare designer
                                         och fixa bloggen så de blir en riktigt bra blogg.

             
har någon nå förslag?
         * det ska ha något med djur att göra.
         * det ska vara 'lätt' att komma ihåg.
         * något folk vill kolla på!


                                        KOM IGEN NU!=D Skriv vad ni tycker för namn som skulle passa!:D:D

jag och Contiss:*

Kommentarer
emma

Komplex.blogg.se

2011-01-07 10:50:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback