Idag

2011-01-09 16:45:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Red ju Brooklyn idag.           Jag red längst nån väg, det gick ganska bra bortåt, Men sen då jag vände så börja hon ju testa. Hon stegra, typ galoppera på samma ställe, bocka osv. Det var ganska läskigt men jag var ju inte rädd men.    Sedan då jag var vid sandra och pappa så börja hon hota med att sparka, hon backa mot dom och hon gick ner i diket, och hela hennes rumpa försvann.   Men iaf, då gick vi till baka, Angelica red henne en lite stund för att typ kolla om hon var så då hon red också.

Men det blir då inte att ta henne. Hon är en häst som behöver mycket kunskap OCH TID!
Och den tiden har inte jag. Men Angelica tippsade om hennes kompis, att hon skulle sälja hennes vita d-ponny
.     Angelica ska visa hennes blogga och där lägga ut bilder på den. Sedan ska vi få höra av oss till hon som rår om hästen.

Det låter som en super bra häst för mej!  En läromästare också.
Men Sandra ska snart skicka bilderna så ni får se. De var ju inte så bra bilder eftersom jag inte red länge.


Men ska lägga ut en annons på blocket, om att jag söker foderhäst/ponny.   Så jag kan ha den nu medans tamara är borta på prov!!


Kommentarer

Ajdå :/ Trist att det inte funkade, men det var ju det vi sagt hela tiden :) Skönt att du insåg det trots allt, det ska vara KUL att skaffa sig sin första häst/ponny!



Lycka till tjejen :)

2011-01-09 16:51:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback