idag!

2011-01-27 18:48:56 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


pappa hämta mig i kvistfors, och då for vi direkt till stallet, hovslagaren var redan där. Jag tog in Lina så han värka henne och skodde! Hon fick skor med broddar på fram hovarna! Sen tog vi belinda så han kolla lite på hennes hov, hon hade då inge fång, hoven var inte varm eller så. Men om hon inte sluta halta om nån veckan, skulle vi kalla dit vetrinären!  Men iaf, efter allt så tog jag in lina och red henne i ca 20 min. Gud vad tråkigt det är att inte galoppera!  Jag skritta 3-4 varv runt lagorn,och sen trava jag 3 varv, gud jag är så stolt! hen igår red jag ganska länge i ca 45 min! så hon var ganska trött! Men imorgon ska hon få vila, jag och sandra ska gå på stan efter skolan(-orna!)
Jag åker väl buss, sandra kanske går..? Så vi träffas väl på interflora kanske.

Mamma hämtade mig vi halv 6, då hade jag och jeanette pratat igenom lite vars jag kunde ha mitt skåp osv, då mamma kom så had ehon köpt ett reflexrid täcke! Tack älskade mammsi<3

Men nu är det mat, ska gå ner.


Kommentarer
ellen

Varför har hon bara brodd fram?

2011-01-27 19:08:39

Varför skor ni inte henne på alla fyra? :D

2011-01-27 23:44:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback