hemma nu

2011-01-02 22:04:23 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


sådär nu är jag hemma.       Efter pappa hämtat mej hos sandra så for vi ju till jeanette.
vi pratade om att jag skulle få hyra stallplats hos henne. och hon skulle tänka på det, hon skulle även ringa till Eva, som bor nästan vid loella, eller iaf i bureå;)   vet inte varför menmen:P
så hon skulle somsagt tänka på det.

Fick även mail av angelica och hon sa att om jag ville ta Brooklyn skulle jag fara till hon och provrida henne =)

Men nu ska jag typ.. spela höga berg, djupa dalar. men asså jag har klarat att uppgifter, och då sa han att jag kunde rida ut till dom andra stallarna, men nej, det går ju såklart inte =(
snälla, jag får damp, vågon som vet hur man ska göra!? =D


  Fick ta in hästarna med jeanette då vi var där, och vi fick inte rida belinda för hon hade haft kolik :O:O gud stackarn =(     Men alltså, vi är förstora för belinda det är därför jag letar häst! om alla fattar :P

Kommentarer

Nää ofta Belinda haft kolik!:O:O stackarn:(

2011-01-02 22:53:13

bra att ni har insett det !

Inte kul med en shettis som haft kolik :/

2011-01-02 23:09:16

Eva who??

2011-01-02 23:32:18
emma - ponnybloggare i norrland http://minsweetie.blogg.se/

men tills du hittar en häst kan du väll köra henne, eller kanske hålla på med saker från marken :)?

2011-01-02 23:38:11
emma - ponnybloggare i norrland http://minsweetie.blogg.se/

SV: okej, tack :)!

2011-01-03 00:15:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback