engelska

2011-01-25 20:03:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Så, jag hade lite fel med det dära om clinikarna! Vi fick välja på 3 saker, något, horsemanship, och något!
Minns inte de 2 som jag skrev något på. men jag ska såklart ta horsemanship! Vi får lära oss att ta hand om hästar!
Efter ridningen så for vi till stallet. Jeanette hade tagit in belinda och lindat henne, och fixat hennes ben! Så lina var ute ensam, gud det kan hon värkligen inte...-.- hon har typ damp, hon studsa, hoppar omkring osv!=D

Men imorgon slutar jag tidigt, ska åka med halv 3 bussen till heden och gå av vid stallet, så då ska jag rida långt, ska kolla om man kan rida över vägen, nu iaf då det är ljust!


Kommentarer
ellen

sv: Okej, tråkigt att du tycker så, då det flesta hästar älskar att bli körd.

2011-01-25 20:30:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback