bilder

2011-01-09 00:36:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej, har inte kunnat blogga igår..(lördag)
     Eftersom kl 11 for vi till stan, papap skottade på mobacken sen for vi upp på solbacken och titta om en overall...Seriöst det är så fult.. snälla hoppas ingen säger så, vi säger väll overål? HAHA ja det stavas ju inet så var bara tvingen att prata ut....


                                                    Men iaf, vi hittade ingen, så det blev ingen.
                                        träffade sandra på jula och vi bestämde att vi skulle till belinda
                                  Så sen halv 3 så stack vi dit, belinda är fortfarande halt, men är på
                                             bättrings  vägen!  Men iaf hon var super fin!


Idag (söndag) så ska jag och pappa till bure och jag ska rida Brooklyn och ev. få hoppa.
      Sandra ska följa med och fota och filma så sen får ni det!
Ska rida henne lungt men ändå bestämt! Eftersom hon har svårt att lita på folk så ska jag ta det lungt om hon vägrar att gå osv, det gick ju i onsdags!    Också ska jag träna hon i formen så jag får känna hur hon är där, hehe fast ja, typ alltid då man provrider hästar så vill dom typ inte gå iform, har sett massor som provridit hästar och det inte gått.


                                       Men nu ska jag gå en sista promenad med 
                          Diesel och sedan gå och sova!  Ska fara kl 11 idag hemifrån och hämtar
                         sandra 5 över, och sedan sticker vi till bure!:D  Ska träffa Angelica där
                                                          imorgon kl 12:)

Här kommer bilder!=)
OBS! Mobil bilder = därav Kvallan ;)

Idag

Sandra och Belinda=)







Kommentarer

Hahaha ja du fick typ panik ba aahh!:P

2011-01-09 00:43:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback