Bara så alla vet!

2011-01-17 22:45:24 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


ALLA har säker missförstått det hela, men jag kommer BARA ta Snärta om Elina inte vill att han i lycksele ska ta hon och ha henne som ridning så ALLA som kommer får rida om dom vill.
Men eftersom hon är såpass ung så tyckte Elina att jag skulle ta henne lät intressantare! Men nu är jag bara så himmla stolt över att jag ska få en EGEN häst i veckor! Så jag tgar ut allt i förskott, utan att jag änns vet om jag ska ta henne. Men tror att det blir så, pappa vill då det och han tror också jag kommer ta hon!

Men iaf då jag tar henne så kommer hon få vila i ca2 dar, te x. hon kommer på lördag och hon vilar till måndag! Sedan kan jag börja rida henne lite på gården typ, alltså runt stallet osv, så jeanette kan stå bredvid och se hur hon är också. Men Elina ville skriva kontrakt på 2 år, och hoppas det blir så!

Men då kommer INGEN få rida henne på månader, eftersom hon är så ung och kan bli förstörd. Sandra kommer få börja rida henne då jag och Snärta börjat lita på varann. Och jag är ju även jag som bestämmer om någon får rida henne, för att jag kanske inte vill att nån rider henne. Till sommaren blir hon iaf 4, och då ska jag börja hoppa med henne. Kommer träna lite hoppning nu i vinter eftersom hon ALDRIG hoppat!

Men först blire bommar!



Men nu måste jag gå för mamma kommer TJOOO :D♥


Kommentarer
angelica

kan du skicka ett sms till mej det är viktigt :)har inte ditt numer

2011-01-17 23:13:44

Maja, på Lördag så kommer Naturbruks vara på KDRF och berätta om utbildningen osv, MAN FÅR ÄVEN EN GRATIS RIDLEKTION ! Skriver detta eftersom det bara är 2 anmälda, så om du vill rida gratis är det på Lördg, kan skicka mer info om du är intresserad.

2011-01-18 15:58:35

Bra att du tar det lugnt med henne! Har ju själv ridit in en häst så man ska inte stressa igång med allting!:) Vilket du säkert inte gör :P

2011-01-19 18:05:33
emma - ponnybloggare i norrland http://ponnyfantaster.blogg.se/

hur gammal är hästen :)?

2011-01-22 11:48:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback