bara jag som har problem?

2011-01-19 19:46:18 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


hehe alltså äre bara jag som har problem med att logga in på msn?
det står typ att den angivna eposten inte finns osv. men lova nån ha hacka mitt konto och typ gjort nått. har gjort ett nytt konto men de funka int hellet :O
gud va jobbigt!

Men iag sluta vi tidigt. jag var med linnea efter skolan vi fika spela the sims 3! osv!
har även insett att jag är kär..
konstigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJNEJ jag är ju ALDRIG kär. ni som känner mej vet(A)

Men sitter iaf nu hemma och lyssnar på SK8 - Min Största Första Kärlek!
                                                              

                                                                   BÄST!!!!!!!!!!!^ Och trummisen är as het!


Men sitter i caffen imorgon med henrik och Nicko! kulkul...


a cute bild på Zacke:*
AND på Silence(L)

Kommentarer

Åh va stor Zilence blivit :D

2011-01-19 20:52:48
ellen

sv : Hon är rädd för att hon typ aldrig blir hanterad. Henes ägare kommer bara och tar ut henne på morgonen, borstar henne lite lätt vid körning som är typ 2-3 gånger i månaden eftersom hon bara är 3 snart 4 år, tar in henne på kvällen. Så hon blir nästan aldrig hanterad :( Vilket är grymt tråkigt att se när hon var en helt underbar häst när hon var här .

2011-01-19 22:14:44
Saga!!(din kusin)

Fin blogg du har maja

2011-01-21 17:13:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback