Bara en lite så ni fattar, OBS! Ingen av komenarerna som är kvar säger jag detta mot, har tagit bort dom!

2011-01-13 16:37:14 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu vet ni iaf att jag sak fara till norsjö och provrida en unghäst på lördag, Men vad är alla domdära fördommar om dom?   Att dom är pigga, "galna" och sånt ni vet.  Att kan inte ska ha en unghäst som förstahäst.   Men JAG VET jag kommer klara det! och Jeanette litar på mig! Ni fattar inte hur mycket det betyder för mig.. En stor tävlingsryttare säger till mig vilken häst som skulle passa mig, och hon tippsar mig om en unghäst! Som jag får ha i 4 veckor, ev längre, HELT SJÄLV!   Fatta vad det betyder...


Ser ni mitt careface?


Kommentarer

Alla säger att man kan ju förstöra en unghäst.. Men jag tycker att åldern på hästen spelar ingen roll.. Vem som helst kan förstöra vilken häst som helst om man vill.. Så om du vil satsta på en unghäst och utbilda den så gör det då! Skit i alla dumma komentarer.. För en unghäst är ju inte förstörd redan.. En unghäst kan man växa tillsammans med.. Så stå på dig och lycka till.. Hoppas du köper henne.. Hon var kanonfin!

2011-01-13 17:55:09

privatperson i piteå

2011-01-13 19:17:32
Anonym

Ett område i Bureå :)

2011-01-13 20:12:56
emma - ponnybloggare i norrland http://minsweetie.blogg.se/

en unghäst är sjukt mycket jobb, oftast har dom sina underbara dagar och sedan kan det gå veckor av ren skit, då får man inte tappa motivationen inte blir arg eller något, bara peppa, pepppa och åter peppa:)! fast ungPONNYER brukar nästan vara värst ibland har jag upplevt ^^

2011-01-14 22:03:24
a

jag tror du kommer klara av en unghäst bara du är bestämd och vågar trycka på men endå vara lugn :)

brooklyn är ju inte riktigt en första häst hon måste man vara väldigt bestämd med annars går allt snett.. hoppas ni kommer gilla varandra jag tror på dej =)

2011-01-15 18:44:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback