31. Min häst utrustning

2011-01-31 17:06:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, till Lina har jag en bomlös sadel(akademisk) och en allrond. Ett remontträns, Fast nosgrimman och själva tränset hör dock inte ihop. Utan då vi tog Lina så fick vi inte med nån nosgrimma, men eftersom hon är så het så måste hon ha en så hon inte sticker iväg. Så ett remontträns, ett tredelat bett, ett d-ringsbett och ett Fullcheek bett. och sedan har jag ett brunt schabrak. ett vintertäcke och ett fleecetäcke, och ett reflexrid täcke(länd). Har ju bara haft henne i en vecka så har inte så mycket till henne! Men har hittat ett träns jag SKA beställa.

Till belinda har jag en allrond sadel, 3 vojlockar,ett grönt om man kan kalla det det, ett rött och ett mörkblått med rödakanter och ett schabrak brunt och vitt, rutigt, med röda kanter och en röd roset på vänster sida. Ett "western" träns, rödabettringar, gröna bettringar, rutiga benlindor 4 stycken, en filt.






23. Hästar/ponnyer jag varit medryttare
24. Min familj
25. Om jag själv.
26. Hästar jag provridit.
27. Vars jag bor.
28. Stallet.
29. Videoblogg.
30. Frågestund AVSLUTAS!
31. Min hästutrustning.
1. Bloggar jag läser.
2. Snärtlina



29.videoblogg är stallrundturen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback