27. vars jag bor. 28. Stallet.

2011-01-28 22:31:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


27. vars jag bor.
Jag bor i en liten by i skellefteå som heter Klutmark station. Det är ca 13 hus här i byn, det finns hundar, katter kaniner osv här! Finns en uppfödning av kaniner några hus bort från mig.
ja, mer finns det inte att berätta :P

28. Stallet.
Ja, stallet ligger ca 5 min bort från mitt hus, med bil alltså! Stallet har en stor sommarhage, men flera hagar i eller hur man nu ska säga! En stor vinterhage en ridbana som bara finns framme på sommarn. Stallet har en stor port, eller iaf 2 stycken. En där vi ställer hästarna, och en där man kör in med traktorn och lämnar höbalar! Där ute i stallgången är det stort, där ute finns höet(hösilage), spånet, foder sopar, grepar, grimmskaft, ett skåp med benlidor, schabrak, boots hjälmar osv! Sedan kan man ju såklart gå upp till hökullen också! Men före trappen så är det en dörr, där går man in till själva stallet! Där finns 2 boxar, en till vänster och en till höger. om man går rakt fram där så kan man öppna en därr, där finns sadlar, träns täcken osv. Men tillbaka till stallet! Ena boxen har ett fönster, och ät lite större än den andra boxen. väggarna är sementerade, även golvet!

Men ja.. finns nog inte mer att berätta. kommer film imorgon!:)








tare
24. Min familj
25. Om jag själv.
26. Hästar jag provridit.
27. Vars jag bor.
28. Stallet.
29. Videoblogg.
30. Frågestund AVSLUTAS!
31. Min hästutrustning.
1. Bloggar jag läser.
2. Snärtlina


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback