26. Hästar jag provridit

2011-01-26 20:40:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Orkar inte berätta om dom, har ett annat inlägg där jag skrivit om alla! Här kommer namn och bilder!

Prognoze och Jag, Sommaren jag hade henne! Har ingen bild från provridng!
Eternity Scot och Jag, Provridning!
Brooklyn Hood och Jag, Provridning!
Snärtlina och Jag


Snärtlina var den sista hästen jag provred... FÖR NU ÄR ÄLSKLINGEN MIN!:*:*:*:*:*:*(L)(L)(L)(L)<3<3<3<3
Lördag 22 januari, jag glömmer aldrig♥






23. Hästar/ponnyer jag varit medryttare
24. Min familj
25. Om jag själv.
26. Hästar jag provridit.
27. Vars jag bor.
28. Stallet.
29. Videoblogg.
30. Frågestund AVSLUTAS!
31. Min hästutrustning.
1. Bloggar jag läser.
2. Snärtlina


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback