2. Hundarna Diesel och Doris

2011-01-19 20:31:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Somsagt, mina hundar, okej inte mina men, nästan! Min mamma, Catarina jobbar på interflora här i skellefteå. Hennes chef
Marielle Bylund             som har de här två underbara vargarna!   Doris,  är en blandras mellan chihuahua och cavalier king charles som är brun och vit! Hon är 3 år men ser utsom en hundvalp! alla frågar om hon är valp till Diesel men icket!
Hon är en liten dam som vi, jag, pappa, Mamma, Marielle, Marlena, Mats osv, tror (TYCKER) har add! hon är föriktig också. Men dte har hon ABSOLUT inte! vi är bara dumma som tycker hon har det för hon spelar alltid dum, som att hon inte fattar något. Men iaf, hon är söt!



Dåså, Nu har vi Diesel, en hyperaktiv 3åring som har adhd, det stort H! alltså Attention deficit hyperactivity disorder.  Han är en liten hud som ska ha ALL uppmärksamhet! Han är en som man inte glömmer i första taget! Då han ser mej så får han DAMP, och jag är seriös! han börjar skälla, hoppa, tjuta, gnälla, klösa osvosv!  och både han och diesel ska slicka helatin!  Men han är då en blandning mellan papillon och björnhund.



















1. Frågestund.
2. Hundarna, Diesel och Doris.
3.  Hästar/ponnyer jag varit medryttare på.
4. Min familj.
5. Om jag själv.
6. Hästar jag provridit.
7. Vars jag bor.
8. Stallet.
9. Videoblogg.
10. Frågestund AVSLUTAS!
11. Min hästutrustning.
12. Bloggar jag läser.
13. Snärtlina.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback