Jag har dig på min listaVid foten av trappanMed mina fingrar i ditt hår♥

2011-02-04 17:47:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I got you on my listAt the foot of the stairsWith my fingers in your hair♥


Idag får lina vila! Men då jag sluta hämta mamma mig på skolan, då for vi på interflora och hämta doris. Sen gick vi in på frisörerna, så jag ska klippa mig där 23! alltså om 2 veckor på en onsdag kl 2. Ska typ fråga om nån kan följa för mamma jobbar och jag vill inte gå själv... =P

Men sen for vi hem, eller vi for och handla på ica! Vi köpte chips och dricka. SEN for vi hem. Men JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJJAJAJ gud jag hatar att blogga... eller iaf då jag inte vet vad jag ska skriva om!!!!!!

Då jag komme hem så fixa jag gallret ute och tog in det(på bron) för att pappa skulle skotta. Och nu sitter jag här, har kollat på bloggar och facebook.

men jeanette smsa mig igår kv och fårga om jag kunde ta in hästarna ikv och ut dom imorgon, och det kan jag ju såklart! så ska fara vid 8 och sen imorgon vid 8 ska jag dit och ta ut dom igen. Så får väl pappa skjutsa dit mig vid 12 igen! HAHAHA:D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback