dressyr!

2011-02-02 17:57:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



bild på belinda så hon inte blir dissad!^



Slutade tidigt idag, tog 20 i 2 bussen till stan. Då gick jag till pappa på kontoret, sen ringde mamma och sa att hon var på interflora så jag gick dit! Efter vi vart där så for jag och mamma på royal. Vart inget inköp för hade inge pengar! Men har hittat ett par lindor, en grimma och ett schabrak jag vill ha! Men sen for vi till mormor och fika och jag bytte om.

Sen skjutsade mammma mig till stallet. Jag mocka, fixa höet och tog in Lina. Jag red faktiskt på ett d-ringsbett, och pullarnos grimma idag! Det gick super bra! Hon lyssna ganska bra, fast hon pullade typ mer med bettet och nosgrimman -.- hehe jaja... Men annars gick hon fint. Toh en galopp, ganska lång! Eftersom hon fick vila i förrgår och i går, så var hon ganska pigg så jag red länge, eller drygt 40 min! i slutet red jag i trav, sen halt, sen fram i trav igen, frånbörjan fatta hon inte och bara gick! men sen efter några gånger gick det bra. Men red på volter och gjorde skänkel vikningar! hon har faktiskt blivit mycket bättre på det. Men på lördag kommer tamara tillbaka, så då får vi se hur det går.

Men nu är det mat så ska gå ner och äta sen duscha.
Men är det någon speciellt ni vill se i bloggen? tex.
Bilder då jag rider Lina, filmer när jag rider, hag bilder, bilder på jesper, bilder då jag rider på ridskolan???????

Vet inte vad jag ska skriva om i bloggen, så kom med förslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johanna kommer ev. och filmar nästa helg då jag rider.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback