You said your words, we've played our parts

2011-04-23 23:31:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagen vart tillbringade framför tvn med raise youre voice!
Vet inte hur många gånger jag sett den, men jag var sugen på att se film (som vanligt) så jag tog den.Är så less på alla filmer!
Men har varit ute mer av dagen med diesel och jesper!
Dom är så söta, man kastar en boll först springer diesel och sen kommer Jesper skuttandes efter! 

Vid 6 så gick vi till Lill och Johan frank och liv.
Vi grillade korv och marshmallow och majs!. Det var jätte gott, hade inte ätit något under dagen så det var ju typ därför det var gott. ;)
Men när vi komme hem så såg vi mean girls 2. Om man bara ser den utan att veta vad den heter så kan man värkligen INTE gissa att det är mean girls, den var typ inte änns bra.

Men har inget att berätta...bara att jag vill ha häst
NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!!!!!!


Zacke ;]

Kommentarer

Contessa då??

2011-04-25 16:18:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback