min tand ...:'(

2011-04-27 23:06:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


HAHA skojja   ^

Men var iaf på folktandvården imorse och drog ut en tand! Dom bedöva med 2 STORA sprutor!!!!!!!!!
AJ, sen var tanden förstor så dom var tvungen att borra sönder tanden i 2 delar så dom skulle "får ut den" för att den var så stor. Sen iaf lämnade mamma mej hos mormor och där bakade jag med henne(mormor alltså) och såg lite tv. Sen for vi på interflora osvosv.

Men till något roligare!! Ska på tävlingsträning på söndag med Angelica och hennes häst Molly och värmer upp hästen och hjälper henne med sakerna! kul!!!!!!!! Också har jag hittat en cponny som vi ska ringa på när Elin har svarat på smset!:)

Nu ska jag typ ner och äta NYPONSOPPPA eftersom jag inte kan äta annat ;)
bjuder på en söt bild på fin jesper från i måndags!!!


Kommentarer

Awwww.... så söt han e... <3

Jag kan göra en design till dig om du vill? ^^<3

2011-04-28 19:38:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback