Oskar Linnros - Från Och Med Du(L)

2011-04-16 19:18:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


världens bästa låt (L)

Idag for jag och pappa till bureå! Det fanns hur mycket saker somhelst, fina saker också. Men jag hade inga pengar så älskade pappa köpte ett svart,vitt dress träns (L) Det var jätte snyggt! Sen for vi till stan och gick och åt glass med mamma!

Jag åkte då hem med mamma för pappa skulle på nå himmla möte. Cyklade till stallet och tog in fraggiliten., prövade nya tränset och det satt jätte bra :D Red men det och äppelbett och luva för det blåste ganska mycket.
Men Elin och hennes kille komme och hälsa på!
Pappa fotade också lite men bilder får ni se sen.

Imorgon ska jag till stallet vid 10 och rida ut med Jeanette. Hon hade hittat et ridväg minns inte vad det hette eller var det var, Så dit ska vi rida.
Det är ju så grymt fint väder nu! Vill bara att det ska vara sommar.

 en av världens bästa filmer!!!!!! OCH BOK!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback