livet blir aldrig som man tänkt sig!

2011-04-18 22:22:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


nej just det! Vid denna ålder hade jag tänkt mig ett härligt liv, med häst, som jag kunde träna och rida med, alltså PÅ RIKTIGT!
Det jobbigaste som finns är när man planerat nånting som kan förändra livet på världens bästa sätt, men det blir på världens sämsta. Man planerar satt man ska kunna lära sig och kunna ta ansvar själv, inte att folka ska bestämma hur eller vad man ska göra när man har fått ett så stort ansvar att man ska kunna klara det själv.

J A G  S Ö K E R  N Y  H Ä S T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ni fattar!!! Jag söker nu en ny häst som jag kan träna, och gå kurser med. En välutbildad häst som jag kan lära mig av, en d-ponny eller stor häst (inte för stor), 10- 17 år, sto, kunna gå att rida ut själv med, snäll att hantera. Jag vill kunna gå kurser med den och lära mig, inriktning HOPP!!! Ja, hästen ska kunna hoppa.


Kommentarer
ellen

Hur länge får du ha kvar Fraggis ?:)

2011-04-18 23:02:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback