I want you to notice when i'm not around

2011-04-17 15:56:16 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej! Steg upp vid 9 och for till stallet, skulle ut och rida med jeanette vid 10.
Men vi for ner på ängen och ridbanan, sen på sandvägen och lillvägen. Vi red in till brännvalla och red på en liten stig där, sen kom vi upp vid William Bergkvist och sen red vi över vägen och for mot klutmark. Sen vände vi och red tillbaka samma väg, Fraggis vart faktiskt svettig idag! :O
Det var ju inte så  varmt men visst ...;)       När vi kom tillbaka så släppte vi ihop dom, och dom reagerande typ inte på varann, ganska konstigt. Men man vet ju aldrig, dom kanske sparkar ihjäl varann när vi inte ser, fast nej det händer knappast.

Men imorgon ska jag då dressyra i snön, får se om SANDRA vill komma och fota?:D


Kommentarer
emma - ponnybloggare i norrland http://ponnyfjanten.blogg.se/

Ska fraggis tillbaka till Elin ;(?

2011-04-17 16:52:15

sv: haha I know! ;) fast jag blev ändå riktigt nöjd ;O



OFTA HON VERKLIGEN SKA TBX?! :O<3<3<3

2011-04-17 19:38:02

Ja Fraggis ska hem till mig igen och varför hon ska det finns på min blogg.. :D

2011-04-17 20:20:52

Visst är Fraggis rakad? När dom är rakade så svettas dom ju inte alls lika lätt som när dom har päls^^

2011-04-17 20:21:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback