I know better Than let you break my heart.

2011-04-09 23:28:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej :)
Idag for vi hemifrån vid 8 till luleå, där träffa vi amanda som kom med bussen. Sen gick vi runt på lite affärer och sen gick vi och åt på kina. Sen så for vi till kalix och lämna amanda, vi gick in och fika med dom. Doris följde ju med! HAHA hon kände typ inte igen Amanda.

Men vi komme typ hem halv 10, så nu har doris snusat på både lillen och jesper.
Vet inte vad jag ska skriva om nu....

Eller ja imorgon vid 11 kommer Elin och hennes kille med Fraggis :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Så måste fara till stallet vid 10 halv 11 så jag hinner fixa där allt ska vara!
Måste även fixa ett skåp där sadeln kan vara har ju inget nu...
Måste fixa satt täckena rymms bland allt "skrot" =P
Tamara får ju dela med sig lite av sitt stall ;)
Ska ju även fixa borstarna så dom är rena och fina, ska väl mocka ut och fixa nytt spån i boxen också.
Måste ju fixa krokar också... har ju bara en/två vid boxen, men jag får ju med så mycket så jag MÅSTE värkligen skaffa ett skåp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska fixa nån påse som jag kan ha borstarna i istället för lådan, den tar ju så stor plats.

Men nu ska jag gå och sova..typ!


ahha och där kommer jag i hörnet och glor ;)

Kommentarer

Vi får ta och rida tillsammans nån dag :D!



Står Belinda kvar i erat stall än ?=)

2011-04-09 23:38:45

Fint att jag står där och visar pattarna -.-

2011-04-11 23:19:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback