hoppat! :D

2011-04-11 19:03:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Satt ju i kaffen idag så pappa hämta mig 2. då for vi direkthem så jag bytte om och sen cykla jag till stallet. Jag tog in Fraggisen och borsta henne och sen sadla jag och så, Red med pelhambett idag det gick jätte bra! Tränade mycket galopp bara för att få henne i lite bättre kondition och för att hon skulle få springa av sig lite . La upp et räcke på 20-30 cm på ena sidan av stallet och på andra red jag över en vattenpöl som hon hoppa över! Så galopperade över räcket sen på volten ett varv sen över vattenpölen och sen runt stallet och räcket igen och red så några gånger i galopp. Men imorgon ska jag fixa nån som kan hjälpa mig, tänkte försöka hoppa lite seriöst och se hur hon är att hoppa.

Imorgon på skolan har vi då volleyboll turnering! fatta kul :D

<3

Kommentarer
ellen

Skulle du inte hoppa första gången med henne nästa vecka ? Det skrev du ju igår?

2011-04-11 19:29:13
Jeanette

Hej hej!!



Jeanette heter jag och är en gammal ägare till Fragancia.

Har hört av Elin att hon skulle ut på foder nu och hittade din blogg där jag även fann Fraggis. Vad roligt...! :) Hoppas ni ska trivas ihop och riktigt kul. Om det är okej för dig kikar jag gärna in i din blogg lite nu och då och ser hur allt går för er.



Krama Fraggis från mig.:)

Jeanette Pettersson

2011-04-12 22:28:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback