hoppa....

2011-04-10 20:03:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


gud var sugen jag är på att hoppa!:D

Det gick jätte bra att rida! Elin sa ju att fraggis brukar bajsa i gången och hon gjorde det 3 gånger, hur mycket har hon ätit igentligen :P Men jag sadla och allt och for ut. skirttade först runt lagorn sen for jag bort mot edvin osv, men hon börja fjanta sig lite och vände helatin. Men inget "faligt" iaf, hon gnägga några gånger ock så..

Men jag red då mäst på gården, jag kunde typ inte äns rida bakanför lagorn för då börja hon tagga :P men hon ville där ifrån. SÅ jag red på en volt vid hagen så hon såg hästarna. hon var jätte fin ! :')

Ska inte rida så seriöst i veckan eftersom hon måste få vänja sig vid stället ju. till helgen kanske vi far till ridhuset, vi fårse om Elin tycker det går bra?:)
hoppas det... vill ju pröva rida i det någon gång också...

nästa vecka kan jag ju börja hoppa !:D om det blir bra underlag.. det är ju så geggigt och om det inte är det så är det snöit och ojämt, hoppas det blir bra! vill värkligen rida på ridbanan nu...

Men imorgon slutar vi då tidigt eller ja jag, linnéa, edvin, gustaf och alexander iallafall, vi sitter i kafeterian så vi får sluta 2! Men hoppas pappa inte jobbar så han kan hämta mig och skjutsa :D

Nu ska jag typ kolla på ponnyakuten nästa avsnitt och sen gå och sova! ska lära mig att sova tidigare nu så jag orkar!


Kommentarer
ellen

Vi kanske kan fara tillsammans dit nästa helg, om det är till sarf du ska ?=)

2011-04-10 20:19:43
Saga

Har inte Belinda halt? :O

2011-04-11 14:38:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback