hejsan!

2011-04-27 18:19:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



halvapriset på interflora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt för dåligt uppdatering! Här kommer det jag gjort!

Måndag: Började dagen med att få en hund i ansiktet! Var ute nästan hela dan, solade och fotade! (bilder kommer senare!) Sen på kvällen for vi till stan, och jag och sandra gick och solade på solarium. gud, fattar inte vart för inte blir brun!!!!Det ända som händer är att jag börjar se ut som en flugsvamp (röd med fräknar!)

Tisdag: "första" skoldagen, gissa jobbigt, och en tisdag också! Men jaja, fick sluta en halvtimme tidigare för att Ulrika skulle på möte så det var ju kul! Hade sjukt ont i halsen redan från morgonen och tät i näsan och sen fick jag ont i huvet. När jag komme hem börja jag gråta för att jag hade så ont och den brukar jag inte. Mamma sa att jag skulle vara hemma från ridningen men jag for ändå! Vi fick välja häst och när jag komme fanns bara benno, men det gick ändå! Gillar ju inte han eftersom han är så stark och så. Vi hade hoppning och fick värma upp själva, han var faktiskt jätte fin! Vi hoppade bana, ett räcke på kanske 50-60 cm och en oxer på 60.

Idag (onsdag): Idag var jag hemma från skolan eftersom jag hade jätte mycket feber! Svettades hela natten var var tpy blöt när jag vakna (a', Men har sett film hela dan.... Pappa och mamma komme just hem så ska gå ner till dom!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback