dålig uppdatering ;/

2011-04-13 20:20:22 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Tisdag: Red på "banan" om man kan kalla det det, och värmde upp. Sen komme Jeanette ut så vi for ut med både Tamara och Fraggis. Det gick jätte bra, Vi red före Jeanette och tamara men sen när dom kom för långt bak så börja hon som bli tittig. Vi red i ca 1 timme vilket gick bra, hon vart knappt svettig :P
Hade ingen ridskola så var i stallet hela dag istället!

Onsdag: Slutade tidigt så åkte med mamma hem, cyklade till stallet och red på banan. Tränade galoppfattningar från skritt och det gick jätte bra. Red kanske i 30 min, hade så grymt ont i magen och benen. Men när jag var klar skrittade jag av henne så vägen bort mot brännvalla så hon ska lära sig gå själv utan att bli så uppjagad.

Idag: Fraggis fick vila idag. Cykla dit vid 7 och mocka och allt, pratade även lite med jeanette och hon sa att hennes systers kompis dotter skulle vara med på Lena LU kurs på torpet på onsdag men hon kunde inte fara, så Jeanette sa att hon skulle fråga mig om jag ville rida istället, och såklart jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men Elin måste bestämma sig först.... SNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLA ELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Tog in alla hästarna när jag var klar och fyllde hökärran.
Jeanette tyckte att det var konstigt att Fraggis inte svettades nånting så hon sa att jag skulle köra hårt med henne imorgon och gå i djupsnön! Men eftersom gummsan har skydd på alla ben så lossnar dom när det kommer snö mellan karborrbanden. men får väl linda dom eller nått.

Det var lite om vad jag gjort :P
Har inte haft tid att blogga... men nu MÅSTE jag göra klart svenskan!!!!!!


hejdå;)


Kommentarer

Kult du har haft ;)

Hoppas jag får följa med snart nån gång (A) <3<3<3

2011-04-14 21:50:29

Kult du har haft! :D

Hoppas jag får följa med nån gång sen (A)<3

2011-04-14 21:51:23
elen

Är det inte skare på snön , hade också tänkt ut och rida i djupsnön, men märkte att det är värsta skaren :/

2011-04-14 21:55:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback