eftersom jag inte har något...

2011-04-02 21:58:32 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


eftersom jag inte har något att göra så kan jag ju skriva om vad jag gjort idag!!

Jag stigte upp efter halv 10 då jag smsat och drygat den stund. Sen gick jag ner och var med pappa och kaninplutten! Sen vid 12 for vi till stallet eftersom Elin och hennes kille skulle komma och se hur stallet var, dom tyckte det var jätte bra, så hoppas bara jag tar hon! Men jag SKA ta Fraggis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ världens finaste halvblod -.-'?

Men vid halv 2 for vi till lund, pappa skulle fixa nått i en lägenhet. Sen skjutsa han mig till interflora till mamma så då for jag och hon och handla, tog även med Diesel♥
vid 5 for vi till burträsk och åt. sen for vi hem och då kom Johan och Lill med barnen så vi fika då.

Dom for då just så jag satt mig vid datorn eftersom jag inte har något att göra :D
Imorgon ska jag då till östanbäck till Elin och rida världens finaste Fragancia♥


Ska TVINGA pappa att han ska fota också så ni fårse!

Men bjuder på en gulligull bild på Henke!


Kommentarer

Succ´e ? Det är ju min mosters häst :S

Tror inte att hon ska låna ut henne ? Eller ?



Succe är iaf världens finaste svenska halvblod, vilken dressyrhäst asså :)

2011-04-02 22:35:39

SVAR: är du intresserad av min padd ?

vars bor du ?

:)

2011-04-02 22:45:35

har du en mail adress?=)

2011-04-02 23:06:22

Jo jag vet men nu var det så länge sen jag var hos henne<3

2011-04-03 11:53:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback