Tänk om livet har en mening...

2010-10-20 19:53:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


världensbästakille♥


Skolan idag var väl helt okej. Hade ju kort dag slutade halv 2, så nästa vecka på onsdag slutar vi direkt efter svenska! tagga.  Det kmr bli as bra.  Idag på läset bytte vi platser, från linnéa till lisa. Vart väl ganska bra ändå. I 23an och 24an som har 'u'ringat sina bänkar så vitter jag bredvid Julia Och Henrik. Så det vart oxå ganska bra. På kemin så gjorde vi nå salt/kol blandning. Sedan skulle vi smaka på det, det smakade bara saltvatten. Sedan fick jag ju somvanligt vänta på bussen. Men imorgon blire så jag kanske förljer Linnéa hem om hon svarar på mitt sms ;)  Hoppas!:*

Men nu måste jag gå och göra franska ;(

                                                                                                                            
pussmaja

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback