SNÖ

2010-10-16 10:48:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej :D      Vaknade typ halv 10 idag. JAg somnade på soffan i går typ 12-1 någongång ;) Så jag vaknade kl 6 så då gick jag upp och la mej :*
Då jag vaknade så sa pappa att jag skulle följa till långträsk. Men jag ville inte, så då vart pappa jätte sur och sa att då jag ändrade mej var det försen då var farmor redan död. Så då ändrade jag mej ju för jag vill ju träffa min bästasteunderbaraste farmor! Men sedan då jag klätt på mej så var pappa ute så då skrek jag och sa att jag skulle följa, men han bara satt sej i bilden och for (JÄVLAIDIOT) Aja så då gick jag in och tog påmej vinter skor 0ch jacka. Och gick ut för att städa jeppers bur. Han vart ju jätte glad somvanligt :*                          Sedan då jag var klar släppte jag ut han i hagen och gur vad kul han tyckte det var :D      Haha han typ happa runt och grävde och så ;*   Men han är inte ute  nu han måste ju vänja sej vid den kalla snööön ;d  För man märkte att han tyckte det var kallt. För han försökte klättra på gallret och så. Men ikv ska han komma ut lite till:D

Idag blir det nog att fara til belinda och rida henne ta lite galopp i snön så hon får träna sej :]

Men snart ska jag äta lunch, det blir nudlar :*
Nu lyssnar jag iaf på Cranberries - Zombie. Så himmla bra.

 

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

- Hur kan du redan vara här?! Du var ju i min dröm nyss!?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback