Rödtott

2010-10-14 18:36:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ChaCha ;)
Skolan idag var ganska kul! :D Haha några nya på min blogg kanske läser och ser att jag skrivit i typ varända inlägg att skolan varit bra ;) Så ni tror typ att jag gillar skolan.. Och det konstiga är att jag tp gör det ... :S
Men iaf. Jag träffade knappt
c´sn så det var inge kul :( Dom är rooliga för dom har alltid något kul att säga ;] Haha jag är ju som jag är (ochserutsomjaggör) haha ne, skojja.

Och rubriken var lite random. Men eftersom dom i c kallar jag rödtott och jag hade ingen rubrik, så jag tog det :)
                                Och nu kanske inte tkr att jag skrev konstigt där, Men jag säger jag istället för
                                mej, dej ist för 
                                du. Hah om ni träffar mej så fattar ni ;) Ibland säger jag jue som vanligt :}

Men somsagt jag ÄR JU SOM JAG ÄR! Inget man kan ändra.


jaja. Eftersom alla i 7b är på lägerskola idag och halv imorgon, så var vi 9 st på franskan! så himmla skönt alltså, inte nå skratt som kmr från
the girrrls =P
Och på son som var vår sista lektion så jobbar vi ju med grupparbete. Julia och hennes grupp skulle cyckla till erikslid till konsum där och titta på deras återvinning typ. Och Majs och Henkes grupp skulle till Ica. Så det var 2 grupper kvar. Det var jag, fredrik och isak, vi är en grupp. Och Linnéa, Julia, anton och filip var en grupp.

Nu behöver jag inte skriva nå mer om det för det är både tråkigt och jobbigt att läsa ;)

Så imorgon SKA jag träffa c'erna :*  
Nu kanske undrar dom jag kallar the c´s? :S    Det är i allafall 6c. Inte 7c. För jag älskar inte dom (A)

Här finns Manas blogg om ni vill kika in, hon går i c :*


Men nu ska jag gå och säga åt mamma att hon ska ta fram mina TÄCKBRALLOR!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*<3<3<3<3<3<3<3 Älskade byxor, du är mitt allt...... NI ÄR VARMA!


Jesper :'
Ni får nöja er med gamla arkiv bilder, har inte lärt mig ladda in (A)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback