Hur årkar jag älskling

2010-10-16 11:09:13 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Vad borde du ha för smeknamn

den där normala



SANDRA :O

Sandra sitter på toaletten och bajsar


Hur svarar du i mobiltelefonen

Rosor är röda, violer är blå, vad vill du mig nu rå?


Dagens cooling

Du inser att mjölken är slut


Kvällen händlese

kommer träffa Han. Den rätte... ;)



Sanning

Du gillar inte turkar.



Har du humor

rolig som fan :D

Säker? Fråga sandra ;)

Vem älskar du

1.Du älskar dig själv

2.Du älskar din hund/katt jävel

3.Du älskar den du älskar


Dagens komentar från britta

BÖG JÄVEL


Kommentarer

Höö omg det visste jag inte:O:P Ja det kan du:)

2010-10-16 16:39:47
starsinmymind - miranda ^^ http://starsinmymines.blogg.se/

Fin blogg du har! ^^ :) ♥

vad gör du för nåt?

2010-10-16 17:19:49

Hej!

Jag har just nu en tävling i min blogg där du kan vinna ett bloggsvar :) Går gärna in på min blogg och var med! :)



Kram

2010-10-16 17:42:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback