Har du nån gång känt att allt känt fel..

2010-10-13 19:29:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dom där tre orden..                                            
jagälskardig                                                       Jag kan inte ljuga för dig...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hejhej:*<'3
Idag var väl skolan helt okej faktiskt. I slutet  så hade vi fysik. Christer var borta så vi hade en vikarie. Hon hette ... Ne jag minns inte (:S) Men iaf, det var kul, vi fick läsa några rader var och sen skulle vi svara på några frågor så vi fick sluta 10 över 1. Då satt jag och vänta på the
c´s som vanligt då. Men ja. Vi gick till no2 för dom skulle ha biologi där.  Haha det ägde. Förutom att Alina tog min mobil och så.. Albin ville att hon skulle ta bort alla bilder jag hade på han, fast det gjorde hon inte :']    Johan var ju konstig som vanligt. Han  försökte pussa mig ellervad han nu gjorde (?) Men det är inte viktigt! Nu sitter jag iallafall här uppe och väntar på att maten ska bli klar, det skulle bli flygandejacob! <3 Vet ni hur gott det är!

Men imorgon så vet jag inte vad det blir... Blir juee skolaan och sedan åker jag nog heemått.

Men nu ropa mamma att det är mat! Så ha det bra alla  mina älskade läääsare:*

                                                                                                                   pussN:*<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback