Bloggning

2010-10-28 18:33:28 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej. Idag så ska jag blogga även fsat jag inte kände för det men...
SKolan var ganska bra, på fysiken skulle vi se film, Christer var borta så vi hade Kent. Vi hade bara 40 min ist för 60! Så det var bra, typ under hela filmej gjorde jag nicko Maja och Emilia flätor på varann ;P Eller jag gjorde på Emilia och nicko. emilia och nicko gjorde inbakade på maja. Jag kan inte göra det, så jag gjorde fiskbensfläta ;) Jag äger på att göra det! :D<3 Haha iaf. För dom som inte vet vad det är kan få bilder :)

Komme iaf hem hl 4 idag, åkte med halv 4a bussen. Men då hade jag ju ingen nyckel, så jag fick vänta ute till kvart över 5 ungefär -.- Det var as kallt jag dog typ. Men sedan komme pappa hem, så då drack jag cappuccino. Sedan gjorde pappa mat. det blev pyttipanna. det är as gott :*<3

Men imorgon blire att ha halloween kväll med älskade Jenny, linnea och Julia:*:*:*<3<3<3<3 Tänkte fara till johan och skrämma skit ungen, men han skulle inte vara hemme :/ Så det sög ju. Men iaf sedan på lördag blire att fara till bodabuu(bodaborg):*  Fast man måste ju ringa och boka 'plats' fast vi årka inte. Utan om det är fullt far vi och badar ist! :*<3

Vill värkligen se Fredag den trettonde. Har sett den engång förr, det är AS läskig!!!!!!!!! Asså gud jag kmr faaaaaaan dööö!:P

Men nu ska jag inte tråka ut er längre.

PUSSn:*<3Diesel<3

Kommentarer

tack vad snäll du är:) vad glad jag blir:)

2010-10-28 22:57:07

Okej:D

2010-10-30 20:21:35

åh vad söt! :D:)

2010-10-31 17:27:01

Är det där Mariells hund Disel som bor i ostvik? :)

2010-11-02 13:17:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback