Blogg

2010-10-09 22:44:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjah<3

Har värkligen saknat majahorse...
Men nu är jag tillbaka!!!!!!!!<3<3    Jag tar bort
HTTP://sommarhast imorgon eller senare då jag fått tillbaka alla mina besökare :)

Jag tänker behålla designen jag fått  av världens Bästa
Linnea (iallafall en av dom;) ) ett tag senare byter jag :) Men vi får väl se.

Jag tänkte berätta lite om mig.. Assa alla nya besökare jag har, kanske vill veta! :D

1. Jag älskar hästar.
2. Jag saknar klutmarksskolan som FAAN.
3. Jag saknar alla från klutmark.
4. Jag går på brännanskolan i 7d.
5. Jag är en 97a.
6. Jag fyller år den 22 april.
7. Jag kan franska.
8. Jag älskar alla från brännan som går i 6c.
9. Alvin Vahlberg, Nellie Stenlund och Nickolina Nilsson är mina bästa vänner.
10. Jag har en egen kanin som heter Jesper.
11. Jag har ridit en häst som varit över 1.70 i mnk.
12. Jag har vart i falkenberg 2ggr.
13. Har varit i ullared 2ggr.
14. Jag älskar att gå på ikea.
15. Jag är 1.67 lång.
16. Jag är en bortskämd snor unge.

Och lite ointressant fakta. :S

1. Min bästa vän är kär i mig.
2. Jag älskar mascara.
3. Jag plattar alltid håret.
4. Jag HATAR att ha utsläppt hår.
5. HATAR att visa mig i uppsatt hår.
6. Jag vill ha räls på tänderna.
7. JAg älskar ROSA.
8. Jagvill ha hål i tungan.
9. Jag  älskar Miley Cyrus.
10. Jag hatar min stora syster (ibland men ganska OFTA)
11. Jag hatar när folk upprepar saker.
12. Jaag har alltid målade naglar (hatar att inte ha det)
13. Jag vet inte vad jag ska skriva om.


Haha det var ju kuuul.
Men iallafall. Nu ska jag kolla runt lite på facebook och bloggar!

PussHej:*<3
 /en liten storunge

                   
En bortskämd snobb som får allt... Men inte det hon igentligen vill..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback