Älsklingjagsaknardej

2010-10-30 20:29:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idagr varte ju Bodaborg med Jenny,Linnéa och Juliorna. Var ganska kul från början fast sen vart det tråkigt... Men i veckan ska jag och Sandra fara (A) FAst man måst vara 3st :/ Men jaja fårse :P

Imorgon blire stallet. Kmr rida på vägen vid Edvin ska även träna markarbete!:) Bellsaaan måste ju träna lyfta sina hovar lite. Ska även ringa Jeanette någon gång i veckan, ska fråga om jag får pröva tamara. Hoppas bara att det funkar! ;P

Men idag efter vi vart på bodan så fick jag skjuts av Julias mamma till mormor. Där åt jag och såg tv. Sedan då mamma och pappa hämta mej och amanda så for vi på coop. Amanda handla där, sedan lämna vi hon i stan och då får vi upp till maxi.

Här kommer lite bilder!:)

eftersomdenandradatornkraschaförnågonmånadsedansåharjagingabilderfrånisommras..:/ såhartaigtifrånsandrasblogg!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback