when life fails

2010-11-23 21:59:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


tjaah ;]   Idag slutade vi 20 i 11:) då satt jag på skolan och var med Linnea, mirjam, johan, henrik, albin och typ några från mirjams och linneas klass som jag inte känner =] haha kuuul ;)
Vi satt och prata filma/fota(?) linnea tog min mobil och hade kul. Kanske kommer några bilder senare på Henrik ;) haha ne skojja. 

Men sedan typ 12 beslutade jag mej att ge mej av mot stan! då gick jag först på ica och då ringd ejag pappa och fråga om han kunde hämta mej och det kunde han . så då fick jag skjuts till bron då gick jag till mormor därifrån:)

sedan gick jag till sörböle och träffa sandra så då gick vi till stan:9 sedan hämtade sandras mamma oss och då for vi på stallet:) Jag tog Felix och Sandra tog kompis:) vi hade hoppning och det gick super!:)

sedan skjutsa sandris mamma mej på interflora så jag åkte med mamma hem, då åt vi pizza och sedan duscha jag och nu sitter jag här:)
nu ska jag kika in lite bloggar och sedan sova :)

jag är ganska normal elr hur:)?

Kommentarer

Ja jag tycker du e fullt normal:P eller inte:P:P

2010-11-24 16:21:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback