sorry

2010-11-20 13:14:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


att jag inte bloggat nått.
men iaf i fredags efterskolan så gick jag till stan och köpte mej en macka på subway, sedan gick jag till interflora och åt. Men iaf sedan hämtade Julia och "Jesper" och julias mamma mej. Då for vi upp till isladan och mötte alla älskade klasskompisar förutom några men(A)  Där körde vi curling:D hahah det var skit kul och jag ägde;) jag, filip och Daniel var ett lag och vi vann mot Lisa, emil och Alexander :D hahha vi var as bra!:]  Sedan då vi hade fikat i 2 timmar så hade pappat kommit så då fikade alla i klassen och sedan gick jag julia och jesper och såg på hockey matchen med 98er ;) haha vi vann! aik mot burträskarna ;) Sedan för jesper då hennes mamma och låtsas pappa komme :) Så då såg jag och julia klart. Men då matchen sluta for jag ohc pappa. Igkv så kom vi hem typ halv 9 och då såg vi film. jag somna typ halv 1 på soffan och vakna kl 6 av att armen farit ur led :'( eftersom tamara knuffa in mej i väggen så far min arm jättelätt urled så det gör jätte ont. Men då gick jag bara och ta mej i sängen och vaknade typ 12. och snart så ska vi fara till långe:*<3
Där ska vi ha julfest och basta! :D:D:D:D    Jesper (min kanin inte Jullllia) kanske för följa;)
hahaha men iaf.

Nu ska jag gå och äta!

Pussn.*

hahha lite bilder på mina lilla Jesper:)<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback