om jag fick bestämma..

2010-11-07 13:26:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


..så skulle jag göra om sommaren 010...Nu då jag kollar igenom bilderna, ser jag, att jag värkligen inte tog sommaren på allvar.  Jag skulle ändra ALLT, ta han om Prognoze som min egen.. Jag tänkte aldrig att hon var det, bara att det var en häst jag lånat för några veckor...
Jag ångrar mej fullständigt, men nu, sommaren som kommer ska jag ta dej på fullt allvar! Jag kommer träna, fara till srk och värkligen rida på riktigt. Prognoze...den finaste hästen som finns, värkligen hela sommaren var ett fjasko.
vill börja om.



foto
: Sandra Ekevad Häst: Prognoze Människa: Jag   Redigering: Jag

Foto:
Sandra Ekevad Häst: Prognoze Redigering: jag

Kommentarer

SV: jodå;)

2010-11-07 13:32:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback