när du förlorar vinner någon annan

2010-11-07 18:07:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det måste du väl fattat redan första gången jag lämnat dej.

Idag efter kl 3 for vi till Sandra, sedan stack vi till solbacken=))  Där gick vi först på...ja, barnenshus då. Sedan gick jag och sandra på arkenzoo, där köpte sandra 2pack med kanin godis det var sånnadära 'stängger' som smakade jordgubb..? eller iaf någon frukt.

Sedan for vi på Rusta, eller mamma och amanda gick in där, då gick jag och Sandra och satt oss i dom sköna stolarna.
sen gick vi på öob. DÄr köpte jag en dricka sandra köpte också en dricka, mamma köpte lite mat. Och sist gick vi på maxi! Där köpte vi ju..Ja mat och så da. Sen skjutsade vi Amanda till stan, Sen skjutsa vi hem sandra.

Så nu sitter jag här och ska gå ner och äta!

haha antar att ingen fattar texten..?(A)

Kommentarer

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-28 08:12:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback