jag undrar hur det var ifall du blivit du och jag. Jag skul..

2010-11-17 21:13:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


.le hålla om dej, och aldrig släppa mitt tag.


..säger jag!!
Iaf, ska ta det från början. I tisdags så hade vu ju ridning, på skolan hade vi bara vanliga lektioner, men typ efter varända lektion så har ju
några 9or(?!) varit och skrivit på mitt skåp som pågått helaveckan sedan fredag! Emilia skrev på mitt skåp 'jag älskar dig maja/dennis' och det märkte inte jag, så efter 1timmes lektion så märkte jag det och sudda, men jag lät dock jag älskar dig maja stå kvar! Så efter det så har Daniel gått och sagt helatiden bah 'dennis,dennis,dennis..'osv. ni fattar. Så det har ju såklart varit jobbigt. Men sen på fredagen så vare såklart någon som skulle skriva marcus ist. Så då sudda jag det, och då har det fortsatt... och på måndagen skrev dom marcus, jag sudda sedan efter nästa lektion stod det marcus och haha ja ni fattar. så har det pågått till IDAG! efter lunchen.. så stod det något annat. Det stod 'men sluta sudda du vet att han älskar dig', och då skrev jag 'vem är det som skriver' så då fick jag till svar 'marcus<3' men då vart jag nästan lite trött på reh och skrev 'men tror du jag är dum eller han är ju inte på skolan idag' och då hade någon suddat 'han' och skrivit 'du' så det fatta jag inte. men iaf, så får väl se om marcus är på skolan imorrn, så får vi se om dom fortsätt skriva ;)
men iaf, tillbak till på tisdag, efter skolan ahde vi (jagåsandra) somsagt ridning, vi gick från skolorna och möttes på interflora. Men sandra var redan där, så tydligen äre längre till stan från brännan än sörböle, ahha jag börja tillochmed före sandra :d  Aja vi år på pankaka på interflora och sedan åkte vill till hedensbyn. Sandra valde lilla Ellen och jag valde såklart Afro ;* Men på tisdag ska vi ha hoppning så då SKA jag ha Schatz :)  På ridningen hade johanna med sej kameran så det kommer bilder då jag fått dom:)
och idag, onsdag, på skolan så var allting som vanligt. Men Albin är så dum, han säger inte hej då jag säger hej albin. dumma unge. ne men efterskolan då vi slutat så gick jag och nicko ner till 07an där mina älskade 6c har so på onsdagar. dom hade lelle och såg evas funkarprogram. haha så jag och nicko ville se det så vi satt och på skåpen vid klassrummet och försökte se genom fönstrena. Men sen såg lelle oss och kom, då sprang jag och nicko och gömde oss under trappen ;) Men han hitta oss men då sa han 'ni tjejer får komma in och se om ni vill' ahhahhha så det ägde!:D  så vi såg lite film med the 6orna (A)<3

hah iaf, sedan då dom skulle ha biologi så gick jag och nicko in men dom och satt oss längst bak i klassrummet, men christer såg oss så vi varttvungna att gå ut :(
sedan tog vi halv 4a bussen hem.

men gud jag orkar inte skriva vad jag gjort sen, ni kmr ändå inte orka läsa.. ahah skojja.
men nu ska jag gå och plugga franska </3

 
klicka på bilden
liten?
Linnea och linnea :*<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback