i will never say never

2010-11-25 21:58:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Cha =]     Idag då vi sluta gick jag, nicko och lisa på ica:)  köpte sånna dära godiskulor ;)  Sedan då vi kom tebax gick vi till datorerna. sen gick vi upp och var utanför 6orna^^
haha iaf, sedan 10 över gick vi upp....



NAAAAAAAA

gammalt inlägg åvan^

men iaf, idag efter skolan följde jag Linnea bäst Viklund på srk, hon skulle rida troja =) Fina pollen. Men iaf dom hade dressyr och så. Efter så hämtade Linneas pappa oss och då for vi på isladan och hämta hennes bror som haft hockeyträning =]
Och då skulle 97 och 98-erna ha match!:D:D Och då vare ju såklart Johan och Crille som skulle tävla ;)<3   hahah massor från brännan :)    Men iaf, Filmade lite så¨kanske kommer någon film (A)
iaf nu ska jag typ kolla på hööks om saker ^^
här kommer en bild på ridskorna vi beställt!:D
inte dom finaste men mina ridskor laggar och dom här var billiga så får dom:)

men vill ha detta :   och Chapsen:)

Kommentarer

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-05-04 09:56:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback