har ni problem med a..

2010-11-12 23:12:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


..tt jag skriver om mina "känslor", sånger eller bara texter?
då kan ni fan skita i att läsa det! jag kanske har speciella känslor om killar? om det är jobbigt att jag skriver om det ganska ofta...VARFÖR läser ni det då:O:$?



killen jag älskade..var fan alrig något
Har insett nu att drömmar inte blir till verklighet
För mina har krossats av alla dina svek
Den önskan jag hade om ett värdigt liv
Rasade samma när du dissa mig på heltid
Jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer
För du leker bara med mig och skämtar om min ålder
Minns att lyckan kommer och går med min har fastnat i det gamla
Du var underbar och allt men efter ett tag jag såg dig förvandlas
För den du är idag det kan jag inte fatta
Du skiter i allt och går bara runt och snackar
Du är FALSk när jag ser ditt rätta jag
Och jag har fattat att misstaget är du och inte jag
För varje gång jag ser dig så tittar du snett
Jag under vad du är för nåt och vad som har hänt
Du var den där perfekta men nu är du sämst


du visste om mina känslor och allt jag ville ha
men du var en sån person som jag verkligen trodde på
men det sluta inte bra för du hade någon annan
så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan
du är så underbar och betyder mycket för mig
men nu är det som det är och det är inte som jag vill
men bara du e lycklig ska jag inte säga till
för mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga
för bara du mår bra är jag glad, det är det viktiga
men en enda sak måste jag få dig att förstå
att allt som jag sa till dig det var så äkta
och ingenting på jorden få det att ändras
kanske är jag dum som tror jag duger för dig
men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig

Det e så konstigt att man alltid tror fel om en person
vissa betyder mer än andra jag var inte en av dem
men jag får ändra riktning och försöka börja om
men jag har försökt så många gånger
så jag orkar inte mer hela jag faller i bitar
och det händer steg för steg
jag vill tro på att det finns nåt, jag vill tro på det rätta
men jag somnar och vaknar med tårar inom mig
mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig !
jag vill inte förstöra, men det är redan försent
fler än ett hjärta har krossats, kanske inte lyckas bli helt.
men jag vill förklara för dig att du fick mig att falla
men när det gäller ditt leende, så slår du alla andras


att sakna dig en timme är som ett helt fucking liv
Vem försökte jag lura, jag visste hela tiden,
har ju lärt mig att va ensam, sånt e livet,
ingenting, e som det ska längre,
rasar ner igen och blundar för det som händer.
det går aldrig bra när man satsar allt man har,
man går in för en sak och blir lämnad kvar,
för det e över nu och jag känner mej krossad,
allt går i bitar så fort jag börjar hoppas,
du finns kvar inom mej,
så släpp mej inte nu och låt mej falla över kanten,
skit i vad dom säger och lyssna till dej själv,
för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dej.
Varje gång jag såg dej blev jag alltid lika glad,
jag önskar att du fick mej känna så varenda dag,
snälla ge mej chansen som du vet att jag är värd,
jag har en dröm i mitt huvud, och det slutar ej såhär,
jag ber dej om en sak men förstår om det är svårt,
men då jag ser dej är allt på riktigt, ingenting är fel förutom att
jag inte duger och blir sårad en del.

korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
se mig i ögonen, de jag förstår nu
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
dagen jag fick allt som jag önska, men inte du
jag säger så mycket men, detta är sant
när jag träffa dig var världen uppochner, allting var olkart
du kom, du blev min hjälte och du hjälpte mig stå rakt
båda fötterna på jorden, en dröm och ett mål
du är min andra del, fast den bättre halvan
lyckligast i världen, jag ber inte om annat
jag är så glad att vi träffats, vi får tacka lilla tax
jag var nere på botten men nu är lyckan på max
för mitt liv var ett spel men jag vann den dan
jag fölora ingenting, jag vann mitt liv tillbaks.



snälla..jag vet att det är försent nu..men det ända jag nu vill är att du fattar, att jag älskar dej mer än något annat. jag vill värkligen du läser igenom ALLT jag skrivit nyss... snälla.
Sara ska vara lycklig som ha dej...ni passar ihop..
                                                                                                                                                       -förlåt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback