fått en flaska i huvet legat sövd på akuten

2010-11-08 20:47:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


                                                                duäralltförmycket

Hejhej. idag så var det ju första skoldagen efterlovet. Det var ganska kul faktiskt, hehe okej typ exakt som alla andra vanliga skoldar?     men iaf, efter skolan åkte jag, petra nicko och dicke buss till stan. Petra skulle till sin pappa på jobbet vid edda. Så då gick jag och nickolina och dicke på interflora sen gick vi på stan. Sedan skulle vi skjutsa hem amandas kompis petra sen skjutsa vi hem nicko och dicke. Så jag har nyss ätit

Och kolla, då jag komme hem så gick jag till jesper, och då var han helt borta!! asså gud jag vart as rädd:O! Sedan följde jag hanns spår och då hitta jag han vid växthuset! Asså han värkar ha varit ute hela dan! för detvar kvar as mkt vatten och typ halva maten, så det var ju konstigt att han inte rymt! Haha fast bra då;)

Men iaf, sedan så fick han komma in enstund så all snö som frusit fast i baken skulle lossna ;P
men sedan fick han gå ut i buren:)

nu ska jag gå:D
Hehe ja,jo så kan man ju också se ut William ;)(hehe vars håller chrlie:S)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback