BÄST

2010-11-29 20:28:28 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..



Kommentarer
Issa

Men snälla söta rara Maja! INGEN har rätt att bli kallas mongo:S Jag har ingen aning om Ellen har snackat skit, verkligen inte, men vad du och Sandra gör i allra högsta grad i den där videon är att snacka skit om Ellen. Ellen är jätteduktig med hästar!



Och det finns massor med fina hästar åt er, på travet i stan finns det säkert jättemånga äldre travtränare som inte har möjlighet att rida sina tävlingshästar :) Du kan ju sätta upp lappar på ridskolan att du söker häst att sköta om eller lägga ut en annons på Blocket!



Och ja jag tycker det ni sa var grymt omoget!

2010-11-29 21:21:38

Men snälla söta rara Maja! INGEN har rätt att bli kallas mongo:S Jag har ingen aning om Ellen har snackat skit, verkligen inte, men vad du och Sandra gör i allra högsta grad i den där videon är att snacka skit om Ellen. Ellen är jätteduktig med hästar!



Och det finns massor med fina hästar åt er, på travet i stan finns det säkert jättemånga äldre travtränare som inte har möjlighet att rida sina tävlingshästar :) Du kan ju sätta upp lappar på ridskolan att du söker häst att sköta om eller lägga ut en annons på Blocket!



Och ja jag tycker det ni sa var grymt omoget!



2010-11-29 21:21:54

Maja: Jag har ALDRIG snackat skit om er, jag sa det när jag pratade med er, Nu vill jag att både du&sandra slutar, glöm bara allt. Det ni har gjort var otroligt lågt, som jag aldrig kommer förlåta er för,så jag vill att ni ska veta det !

Väx upp är det sista jag har att säga er !

2010-11-30 18:01:40

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-09-30 14:44:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback