Sofia Långdal :)

2010-05-24 21:00:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit på skolan, och 'lekt' :P
Efter skolan följde jag Sofia på ridningen. Hon hade Kit :D<3
Fast jag fick sadla och tränsa han:) För hon säger att han inte tycker om hon ;(
Men  sen for vi till henne och var ute lekte med deras hund
"glömt namn:(" sen hoppade vi studsmatta, Sen gick vi in och åt, Det var typ grillkorv och pommes, det var Jätte gott! :D
Sen så satt vi vid datorn, Vi spelade 'Me And My Horse 2' det ägde! Jag fick låna 1:an fast vi har typ iingen dator att spela på :((((( </3
Jaja, nu ska jag typ göra Franska läxa vi ska kunna stava typ 100 ord till imorgon! :(
(gillar inte franska) Men jaja.


SES! :*<3

Haha :P<3


Kommentarer

Sv: Härligt! Jo bara bra :)

2010-05-25 00:20:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback