Inte Haft Tid/Orkat...

2010-05-30 20:28:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså sorry att jaag inte bloggat på tip 3 dar!
Har mått så dåligt..
Har ävenn varit hundvakt åt Diesel och Doris från i fredags  till idag.
Igår fick jag typ migrän anfall, satt jag kunde knappt gå, Kunde in ens röra mina ögon... :{
Sen idag så har jag iaf gått till mormor med Diesel och Doris, från en rondell ;P
Så jag var typ där i 5 timmar..
Sen kvart över 1 gick jag till interflora och lämna dom. Dom vart jätte glada att träffa Marielle och Malena :)
Fast sen då jag gick så börja Diesel Och Doris skälla :)<3
*naaw*
Sen då jag var hos mormor igen så komme ju Ann occh Bodil , s en komme mamma och pappa som hade varit på loppisen och sålt :)
Så vi fikade då iaf.
Sen så somnade jag och pappa på soffan :P
Sen då jag vaknade så var det mat, Fast jagg är ju sjuk så jag var inte så hungri.
Jaja nu sitter jag bara här hemma och skka snart gå upp till andra datorn och spela
'My horse and me' Det är as kul! :D

SES! :*<3




[email protected]


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback