HAR INTE BLOGGAT PÅ HELA VECKAN!!!!!! SERIÖST JA...

2010-05-08 16:52:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


HAR INTE BLOGGAT PÅ HELA VECKAN!!!!!! SERIÖST JAG DÖR!
Asså jag är så hilma ledsen men jag har haft så fullt upp!
I måndags så for jag till Belinda efter skolan, Sen på tisdagen så for jag hu på ridskolan, Vi hade dressyr; vi fick välja häst som vanligt då*
Jag valde Primus<3
Sen på onsdagen for jag och Sandra till Belinda efter skolan, sen i torsdags  så...ja, Vet inte vad jag gjorde... JO! Jag for till Jenny<3
Ssen i fredags (igår) så hade vi film/tjej kväll<3
Det vart jag, Julia x2, Linnea och Jenny vi var hos Jenny x)<3
Vi såg några filmer. Sen idag då vi vaknade så såg vi svampbob :D<3


ORKADE INTE BLOGGA KOLLA IN ANDRA INLÄGGET!


Kommentarer
lisa

hejsan, ar pa hotelleti london just nu!

Ses snart och ha det sa bra innan jag kommer tbx :D

2010-05-10 22:31:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback