E K E V A D ;)

2010-05-17 12:39:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja;)

I lördags så var jag och Sandra på stan. Vi cyklade till rojals först, och köpte en grimma för 100 kr.
Sen cyklade vi till stan och köpte AS lite.
Sen skjutsade sanddras mamma hem mig sen då Sandra hade ätit så komme hon till mig, Då hoppade vi studsmatta, gick ut med Rasmus och satt vid datorn. Sen då hon hade farit så gick jagg ner till mamma, pappa, Amanda och David, Han skulle sova hos oss, Så vi såg Rosa Panatern :D<3
Sen igår så var jag och Sandra och Red, Vi gred i typ 3 timmar fast ganska lungt!
Vi hoppade då lite i skogen sen red vi ner till
'vattnet' så belinda fick dricka.
Sen red vi tillbaka och tog av henne sadeln och red/gick med henne till skogen och fikade.
Sen gick vi till stallet och typ fixade:)
Sen var vi tvungen att gå hem! Asså vi dog typ!
Men idag ska vi typ oxå fara och rida.
SES! :*<3



UPPKLICKBARA!^


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback