Tjenare..

2010-03-23 19:30:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Gick på stan med Lisa idag, jag, jenny, Lisa och någon mer, Vi ska ha filmkväll på fredag.
Och alla ska ha blus, leggings occh sånt :)
Jag och Lisa ska gå påstan i morgon oxå, för lisa la undan kläder, som hon ska köpa imorgon.
På fredag ska jag och Lisa gå direkt till henne
efter skolan, Så vi ska gå på ica och köpa Läsk och Chips och sånt. På torsdag så har jag väl inget
in planerat.. Kanske vara med Jenny elr nått.
Så jaa, Veckan blig ganska bra !



Här kommer några bilder som jag har gjort, för att jag tänkte ha dom som design, Meen vart för konstiga:)



Haha det står typ samma på alla :O
Jaja, jag kanske ska ta den sista?
Ses puss<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback