Tjenare :)

2010-03-29 18:43:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


<3


Hejsan! Idag så har jag varit på skolan och haft Läs, Matte, engelska, lunch, hk och so :)
På hk:n bakade vi rulltårta  med hallonsylt i, Åvan på den hade vi grädde
och persika :)
Det var jätte gott! <3
Sen då vi sluta (kl. 3) så gick jag med Lisa hem :)
Så jag gick till stan till interflora, Och gick ut med Disel och Doris :)<3
Så ja, jjag gick ut med dom, Jag gick till nordanåparken och lekte med dom i lekparken:D<3
Då jag skulle gå tillbaka så genade jag över snön där det var en liten väg :P
Och Disel sprang typ1 km före och doris ska ju typ vara 10 mm ifrån mig :O
Men jaja :)
Nu sitter jag här och lyssnar på  'A drop in the Ocean - Ron Pope' <3
Börjar tänka på gammla minnen! :*<3
Om ni vill veta vad för minnen adda miig på '[email protected]' :)
Jaja:) Tänkte göra ny design :)<3


SES :*<3<3





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback